ADOPTA zapošljava voditelja financijskog i administrativnog poslovanja (m/ž)!

ADOPTA – udruga za potporu posvajanju je nevladina, neprofitna organizacija koju su osnovali posvojitelji i potencijalni posvojitelji s ciljem stvaranja pozitivnoga, ugodnoga i podupirućeg okruženja za obitelji nastale posvojenjem.

Udruga ADOPTA je u potrazi za motiviranom i odgovornom osobom za radno mjesto:

  1. VODITELJ FINANCIJSKOG I ADMINISTRATIVNOG POSLOVANJA (m/ž)

Mjesto rada: Zagreb

Broj traženih radnika: 1

Vrsta zaposlenja: na neodređeno

Radno vrijeme: puno radno vrijeme

Osnovni zadaci na ovom radnom mjestu su:

  • ažurno vođenje administracije udruge (organizacija, vođenje dokumentacije i evidencija, priprema za računovodstvo)
  • financijsko planiranje i izvještavanje
  • pružanje potpore u kreiranju i pripremi projektnih prijedloga te narativnih i financijskih izvještaja donatorima
  • pružanje logističko-administrativne podrške na provođenju projekata i programa Udruge;
  • poslovna komunikacija s donatorima, partnerima i suradnicima, relevantnim institucijama i organizacijama;
  • organiziranje, koordiniranje i pružanje logističke i druge potpore edukacijama, sastancima i drugim događanjima (seminari/radionice/edukacije/konferencije)
  • prijevod i priprema tekstova i održavanje web i FB stranica te komuniciranje putem društvenih mreža;
  • vođenje knjižnice Udruge;
  • ostali poslovi prema potrebi i uputama.

  Uvjeti radnog mjesta voditelja financijskog i administrativnog poslovanja (m/ž):

  • 2 godine radnog iskustva u financijskom i administrativnom poslovanju
  • komunikacijske i organizacijske sposobnosti, spremnost na učenje
  • razvijene analitičke vještine
  • razvijene vještine timskog rada
  • visoka razina integriteta, pozitivan stav i entuzijazam u radu, bez predrasuda prema različitostima, senzibilnost za ljude i odnose
  • proaktivnost, samostalnost, odgovornost i fleksibilnost u radu
  • izvrsno poznavanje rada na računalu (MS Office, s naglaskom na Excel)
  • poznavanje engleskog jezika u govoru i pismu

Prednosti:

  • iskustvo i motiviranost za rad u organizacijama civilnog društva
  • iskustvo u administrativno-knjigovodstvenim poslovima
  • iskustvo u pisanju i prijavljivanju projektnih prijedloga

Posebne pogodnosti:

  • mogućnost daljnjeg usavršavanja te osobnog i profesionalnog razvoja
  • sloboda razvijanja vlastitih ideja
  • rad u ugodnoj i podržavajućoj atmosferi

Uz prijavu obavezno priložiti:

  1. životopis,
  2. vlastoručno potpisanu zamolbu,
  3. presliku domovnice, osobne iskaznice ili putovnice,
  4. presliku diplome/svjedodžbe,
  5. uvjerenje da se protiv kandidata ne vodi kazneni postupak (ne starije od 6 mjeseci),
  6. potvrdu o radnom iskustvu: dokaz o ukupnom radnom iskustvu i radnom iskustvu na odgovarajućim poslovima u trajanju od najmanje 2 godine,
  7. dokaz o radnom stažu (elektronički zapis ili potvrda o podacima evidentiranima u Hrvatskom zavodu za mirovinsko osiguranje).

Nepotpune i nepravovremene prijave neće se razmatrati.

Po završetku natječaja kandidati/kandidatkinje će biti obaviješteni o rezultatima putem e-maila.

Rok prijave na natječaj: 12.5.2025.

Prijave se šalju isključivo elektronskom poštom na Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.