ADOPTA – udruga za potporu posvajanju je nevladina, neprofitna organizacija koju su osnovali posvojitelji i potencijalni posvojitelji s ciljem stvaranja pozitivnoga, ugodnoga i podupirućeg okruženja za obitelji nastale posvojenjem.
Udruga ADOPTA je u potrazi za motiviranom i odgovornom osobom za radno mjesto:
- VODITELJ FINANCIJSKOG I ADMINISTRATIVNOG POSLOVANJA (m/ž)
Mjesto rada: Zagreb
Broj traženih radnika: 1
Vrsta zaposlenja: na neodređeno
Radno vrijeme: puno radno vrijeme
Osnovni zadaci na ovom radnom mjestu su:
- ažurno vođenje administracije udruge (organizacija, vođenje dokumentacije i evidencija, priprema za računovodstvo)
- financijsko planiranje i izvještavanje
- pružanje potpore u kreiranju i pripremi projektnih prijedloga te narativnih i financijskih izvještaja donatorima
- pružanje logističko-administrativne podrške na provođenju projekata i programa Udruge;
- poslovna komunikacija s donatorima, partnerima i suradnicima, relevantnim institucijama i organizacijama;
- organiziranje, koordiniranje i pružanje logističke i druge potpore edukacijama, sastancima i drugim događanjima (seminari/radionice/edukacije/konferencije)
- prijevod i priprema tekstova i održavanje web i FB stranica te komuniciranje putem društvenih mreža;
- vođenje knjižnice Udruge;
- ostali poslovi prema potrebi i uputama.
Uvjeti radnog mjesta voditelja financijskog i administrativnog poslovanja (m/ž):
- 2 godine radnog iskustva u financijskom i administrativnom poslovanju
- komunikacijske i organizacijske sposobnosti, spremnost na učenje
- razvijene analitičke vještine
- razvijene vještine timskog rada
- visoka razina integriteta, pozitivan stav i entuzijazam u radu, bez predrasuda prema različitostima, senzibilnost za ljude i odnose
- proaktivnost, samostalnost, odgovornost i fleksibilnost u radu
- izvrsno poznavanje rada na računalu (MS Office, s naglaskom na Excel)
- poznavanje engleskog jezika u govoru i pismu
Prednosti:
- iskustvo i motiviranost za rad u organizacijama civilnog društva
- iskustvo u administrativno-knjigovodstvenim poslovima
- iskustvo u pisanju i prijavljivanju projektnih prijedloga
Posebne pogodnosti:
- mogućnost daljnjeg usavršavanja te osobnog i profesionalnog razvoja
- sloboda razvijanja vlastitih ideja
- rad u ugodnoj i podržavajućoj atmosferi
Uz prijavu obavezno priložiti:
- životopis,
- vlastoručno potpisanu zamolbu,
- presliku domovnice, osobne iskaznice ili putovnice,
- presliku diplome/svjedodžbe,
- uvjerenje da se protiv kandidata ne vodi kazneni postupak (ne starije od 6 mjeseci),
- potvrdu o radnom iskustvu: dokaz o ukupnom radnom iskustvu i radnom iskustvu na odgovarajućim poslovima u trajanju od najmanje 2 godine,
- dokaz o radnom stažu (elektronički zapis ili potvrda o podacima evidentiranima u Hrvatskom zavodu za mirovinsko osiguranje).
Nepotpune i nepravovremene prijave neće se razmatrati.
Po završetku natječaja kandidati/kandidatkinje će biti obaviješteni o rezultatima putem e-maila.
Rok prijave na natječaj: 12.5.2025.
Prijave se šalju isključivo elektronskom poštom na